onsdag 17 oktober 2012

Titta på kran står på schemat

Det som började som en grå och kall höstdag verkar förvandlas till en blåsig, kall men solig höstdag. Jag lovade storebror att vi ska gå och titta på den stora kranen idag efter förskolan om det inte regnar och vet ni vad, än så länge så verkar det som att det blir krantittning.

Ska bara komma ihåg detta tills det är dags att hämta honom så att jag tar med mig rätt vagn annars blir det en jobbig promenad bort till kranen och hem igen.

Här kommer några bilder från när vi var och tittade på kran i vårar/vintras, det har hänt en hel del sen vi var där sist. Kommer jag ihåg så tar jag med mig kameran och fotar lite idag, om jag kommer ihåg mitt minne är inte vad de borde vara vill jag lova.


Nu blir det dammsugning för hela slanten ska bara plocka upp de tusen leksaker som ligger och dräller överallt, önska mig gärna lycka till ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar