måndag 1 oktober 2012

Bakåtsträvare?

Ibland är jag lite negativ kring all ny teknik som finns, jag vet jag är den generationen som ska öppna mina armar för det nya och svälja det med hull och hår men nej jag kan inte.

Maken tycker att vi ska synka våra kalendrar, okej hit med din så skriver jag av det du har planerat in tänker jag, men nej det ska göras på nätet och sen kunde man komma åt dessa på mobilen. Hjälp!

Sen var det det här med listor, handlelistor eller att göra listor, det ska tydligen oxå göras på mobilen så kan vi skicka dem till varandra, jag undrar lite vad det är för fel på penna och papper?

Men ge mig några år så kan jag nog tycka att det är en skitsmart idé!

Måste bara berätta vad som händer när jag höll på att skriva detta inlägget, Å Ä och Ö knapparna bestämde sig för att bli massa konstiga tecken och efter som jag är så haj på teknik så löste jag det helt själv. Började så klart med att ropa på hjälp på msn men maken hade inte tid så blev då så irriterad på att jag inte kunde skriva som jag ville så sparade inlägget och stängde ner fönstret, öppnade sedan ett nytt fönster (inte på huset utan på datorn men de fattade ni nog) och tada de funkade. Visst är jag ett teknisktgeni! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar