lördag 20 oktober 2012

Lördagen rusar förbi

Timmarna bara flyger iväg idag, är inte van vid att tiden går så fort men det kanske är lika bra att vänja sig för snart börjar jag jobba och då blir de ingen rast och ingen ro, men det ska bli kul.

Idag har jag varit på stan en runda och så underbart det var att inte släpa på någon barnvagn och sällskapet höll inte på att springa ut i gatan utan att titta sig för, hon rev inte ner alla kläder hon hittade i affären och hon skrek inte när det blev kö när vi skulle betala. Hade hon gjort de hade jag nog lämnat henne i affären och gått hem, man måste kunna uppföra sig när man är nästan lika gammal som mig och det kunde hon ju :)
Så underbart det var att kunna sitta ner i lugn i ro och kunna dricka en kopp kaffe och bara prata, så de kan jag tänka mig att göra fler gånger. 

Försöker få lite ordning på bebiskläderna som jag ska sälja men jag tycker bara att det blir mer och mer kaos ju mer jag anstränger mig. Det är inte klokt vad mycket kläder det är, jag vet jag har sagt det innan men jag blir lika förvånad var enda gång jag kollar högarna som ligger jämte mig och hånler.

Nu ska jag återgå till mitt prismärkande, får se om jag blir snålare eller lite mer givmild nu efter min lilla fem minuters paus. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar