onsdag 3 oktober 2012

Kvällen

Då har jag hårdkramat pilatesboll, rättstavningen vill dock skriva Laholmsbukten men det är fel om man inte såg min tröja efteråt då hade man kunnat tro att jag omfamnat hela Laholmsbukten men det är oxå fel, jag var bara svettig (japp tjejer svettas). Sen har jag nästan sagt hej till livmodern och som avslutning lattjade vi med stången. Ja där har vi sammanfattningen av cirkelfysen ikväll.

Nu har jag kommit hem börjat andas igen och ska nu titta på Trinny och Susannah som ska stajla om Sverige, ska bli lite intressant, undra vad de hade sagt om mig? "För möe rosa!" fast de hade ju så klart inte pratat svenska men det fattar ni ju säkert. (Nu får ni inte tro att jag tycker att jag har för mycket rosa, nej absolut inte jag älskar mitt rosa jag, ville bara ha de sagt!)

Jag ska faktiskt ta och äta nåt oxå känner att jag måste ha energi för att kunna sova!

Imorgon blir en händelserik dag, jag tror att stora saker kommer hända :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar