torsdag 18 oktober 2012

Lite överambitiös på morgonkvisten

Att ge sig på att läsa skollagen innan jag hade fått frukost i magen var ingen bra idé, blir bara irriterad på att jag inte kan hitta det jag söker. Hur sjutton har de tänkt att man ska kunna bedriva en verksamhet på rätt sätt om man inte kan få reda på vad rätt sätt är?
Kanske är det bara jag som inte fattar eller inte hittar men jag misstänker att så inte är fallet.

Sådär då har jag muttrat färdigt för idag, barnen börjar vakna och vi ska äta lite frukost innan vi ger oss iväg på dagens äventyr, lämna stora killen på förskolan och sedan promenera ner på stan för att väga och mäta lilleman. Tänk om en månad är han över året, inte klokt vad tiden går men samtidigt känns det som att han alltid har funnit hos oss.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar