fredag 19 oktober 2012

Fredagmorgon

Så var det då fredag igen, veckorna flyger fram i en rasande fart. Dagens stora utmaning är avklarad och nu väntar vi bara på helgen ska börja på riktigt och det gör den inte fören ikväll när pizzan står på bordet och alla har kommit hem från sina jobb.

Det har inte blivit något krantittande denna veckan, sonen ville inte och jag är inte den som tjatar, i alla fall inte om att få gå och titta på kranarna som jag ser i stort sett varje dag.

Den här helgen har vi inget direkt planerat och känner jag mig själv rätt så kommer jag klättra på väggarna vid den här tiden imorgon om vi inte kommer på något att göra. Men det tar vi imorgon idag tänker jag bara njuta av att vi har en helg där vi inte har ett dugg inplanerat, iofs så är nästan alla helger framöver helt oplanerade så det blir många fredagar att njuta på och många lördagar att vara rastlös på, låter ju underbart eller?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar