torsdag 11 oktober 2012

När tiden inte räcker till

Vissa dagar så tror jag att dygnet har 48 timmar istället för de 10 som det verkar ha idag. Så klart så hade jag bokat tid för att klippa och färga håret idag, den dagen vi ska åka iväg och vi har inte packat mer än kläderna vi ska ha med oss. Så nu sitter jag här försöker hitta lite skivor vi kan ha med och lyssna på i bilen är trött på den som finns där, packar de sista samtidigt som jag försöker underhålla en trött och grinig snart 11månaders barnbebis. Och just de jag bloggar oxå, mest för att rensa skallen och idag blir det ett kort inlägg för de var rätt tomt så de går rätt fort att rensa idag.

Snart ska jag hämta en förhoppningsvis osövd liten kille på förskolan och har jag tur så blir han glad över att se mamma, men idag kan jag ju muta lite med farmor och farfar så de ska nog gå bra. Jag är hoppfull.

Ha en fin dag mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar