lördag 13 oktober 2012

Sovmorgon!

När jag väl sovmorgon då kan jag inte sova. Men å andra sidan så behöver jag inte kliva upp ur sängen på en gång utan kan ligga kvar och mobilblogga så maken vaknar. Det burrar och låter så fort jag trycker på bokstäverna på mobilen, så tror nog att förr eller senare så vaknar han av det.

Vi var på date igår eller date och date vi var på stan och åt lunch utan barn, lyxit värre. Vi åt buffe på Thai Hoa, ni kanske kan tänka er hur komiskt det blir med resturangnamnet i en stad där ingen kan säga R.
Men god mat var det och trevligt sällskap, ja han är trevlig maken det är han och jag kan nog oxå uppföra mig när vi är ute. Hällde inte mat på varken mig själv eller någon annan.

Det satt ett par tanter vid bordet jämte och nej de spillde inte heller . Däremot sa de tre eller fyra gånger att de var på operan och att de bara fick soppa så de var så kaffesugna. Men det är klart man måste nog säga saker och ting flera gånger så att alla säkert hörde.

Nu vaknade maken! God morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar