onsdag 7 mars 2012

Andra bullar

Idag var en helt tvärtemot dag om jag ska jämföra med igår.
Dagen började visseligen med panodil men säg den dag som inte gör de ;)

Har inte varit stressad alls idag och inga gådrullar i sikte när jag har varit ute i den grå besten och kört. Har fått lite tvätt gjord och planerat middan till ikväll som ligger i vattenbad och drar till sig eller jag menar så klart tinar men fingrarna lever ett eget liv på tangenterna :)

Mjölkstockningen var borta imorse, kan tillägga att vi kämpade som små djur igårkväll min lilla mjölkpump och jag. Mjölkpumpen är 3½månad och effektiv som bara den, gissa vilket märke? ;)

Fick ett brev idag om förskoleplats till stora kille och tydligen så heter jag Svensson fortfarande och bor i min gamla lägenhet i Kalmar, det var ju mer än vad jag visste. Undra just vilket register som inte är uppdaterad och hur mycke av min post hamnar där egentligen. Ja ja de är ju snart bara 4år sedan jag hette Svensson och bodde i Kalmar.

Ikväll blir de plocka, plocka, plocka och sen lite tv-tittande, så de blir nog ett eller ett par blogginlägg senare om jag får för min lille bebis :)

Tänkte att jag kunde lägga in en bild på Sara Svensson :) Bilden är tagen 2005. Känner ni igen henne? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar