lördag 31 mars 2012

Bildbomb av lekparkshäng

I tisdags var jag och barnen iväg på bebis/barnträff, det var jättetrevligt och det var betydligt bättre väder än vad det ser ut som på bilderna. Kom på att jag inte har varit här sedan 2 augusti 2008 :) Gissa vad som hände här då?


Det kändes väldigt speciellt att gå ner för backen, som ledde fram till den platsen som syns på bilden nedan. Den här gången gick jag inte jämte min blivande make utan med våra två barn istället :) 

Det var alltså här vi gifte oss för snart 4 år sedan, tiden bara springer iväg.

 "Mamma de växer gräs på taket, tokkit."

Min livlige lille son hittade en tant och farbror som han ville leka med och de bara skrattade när han drog med sig farbrorn till ett träd för att visa att det satt fast. Man kan inte säga att han speciellt blyg iallafall inte för vuxna, barn däremot kan han vara lite reserverad för tycker det borde vara tvärt om.


Tänkte att det skulle bli jättemysiga bilder, tänk så fel jag hade. Men om en månad eller två så kommer det var grönt på buskar och träd, då får jag dit igen och ta mysiga bilder för nu blev det ju mest deppigt. Ni får helt enkelt tänka er att det är soligt och mysigt för det var det.

Då fotar vi lite från andra hållet i parken, ser ni det är staket och häck runt hela så barnen har bara ett stället att rymma på och det ser ni på det andra kortet här ovanför, den röda porten. Här kommer vi nog spendera mycket tid framöver. Så hembygdsparken i Ljungby får helt klart godkänt, får vara där lite mer innan vi sätter nåt slutgiltigt betyg :)

Det blev en del bilder fler kommer en annan dag, jag kan ju inte lägga ut allt idag heller :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar