tisdag 6 mars 2012

Gådrullar

Så fort jag sätter mig i bilen så kommer de fram ur sina gömställen bara för att ställa till med djävulskap. De travar rakt ut i vägen som om de ägde vägen, skulle de nu vara så att de faktiskt äger vägen så kanske de ändå inte ska kliva rakt ut i gatan och riskera att hamna under min bil. De får ju faktiskt tänka på att jag inte har tid att folk under min bil. Ska bara tillägga att jag inte fick nån drulle varken på eller under bilen, jag kan faktiskt bromsa! 

Har en otroligt trist dag men den kan jag inte skriva om nu eftersom jag ska skriva om detta i dagens inlägg senare (min lista), det känns ju dumt att skriva klart mitt inlägg om min dag redan nu när klockan inte ens är lunch ännu så de får inte ikväll istället :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar