lördag 24 mars 2012

Rubrik?

Varför börjar jag alltid med att skriva rubriken till inläggen, det är ju oerhört korkat hur sjutton ska jag veta vad  min vimsiga hjärna vill skriva om? Eller är det ett sätt att begränsa mina tankar, jag kanske censurerar mig själv genom att sätta en rubrik först? Kan det vara så? Ska det vara så? Inte sjutton vet jag men det är bara en tanke.

Det är redan söndag imorron, undra om den berömda söndagsångesten kommer infinna sig? Men varför får jag söndagsångest egentligen jag är ju mammaledig? Många frågor och inga svar. Jag har inget inplanerat för imorron, jag hoppas på bra väder så jag kan ut och gå, undra om jag kan lägga bebisen på mage i vagnen när jag är ute och går eller om han blir ilsk då?

Appropå ingenting så har jag fått jättemånga eller iallafall två komplimanger för min vagn idag :) Helt vilt främmande människor har kommit fram och kommenterat min fina vagn :) Så nu känner jag att jag måste slänga in en bild till på underverket :)



Tänk att klockan snart är elva?! Vad i hela världen gör jag uppe så här sent, jag är ju helt dum i huvet! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar