lördag 3 mars 2012

Ensam och lite melodifestival

Sitter i min ensamhet och skriver... Det är inte så farligt som det låter utan ganska skönt. Barnens farmor och farfar är här nere denna helgen och de har tagit med sig sin son och sonsöner ut på en promenad, jag var iofs med på promenaden men sen har jag ont idag så när de gick till lekparken så gick jag hem och parkerade mig i soffan. Har tagit värktabletter så jag hoppas att det snart blir på en nivå då jag kan hantera smärtan för just nu så tar smärtan över och jag har svårt när jag ska försöka formulera mig när jag skriver.

Men solen skiner och det är vår i luften, snart kommer nysattackerna avlösa varandra men det gör ingenting för det betyder att snart är de sommar :)

Ikväll är det dags för andra chansen i årets melodifestival, vilket innebär att den stora finalen är nästa vecka! Vad sjutton ska jag titta på sen på lördagarna??

Jag har ingen direkt favorit ikväll så vet egentligen inte varför jag ska titta men titta ska jag :) Har köpt choklad och lättsaltade chips så nu kan mello börja när det vill.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar