tisdag 27 mars 2012

Dag 27 – Min favoritplats

Skulle så gärna vilja skriva om en idyllisk plats någonstans i skogen eller vid en sjö och sedan måla upp en bild för er så att ni verkligen kunde se det framför er hur underbart vackert och mysigt det är där. Sen skulle jag nog lägga in en eller två bilder på denna underbara plats. Men skulle jag göra detta skulle jag ljuga så ni får hålla tillgodo med sanningen istället.

Jag är ofta på min favoritplats, det är som en kär gammal vän som tar hand om mig. Här hämtar jag kraft efter en lång dag eller vaknar till på efter en natt med mycket spring. Här umgås jag med familj och vänner, myser med mina barn eller bara sitter själv med min dator. Nästan alla har min favoritplats hemma hos sig :)

Inte bästa bilen men det är en soffa iallafall och skön är den. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar