söndag 25 mars 2012

Bestulen

Jag har blivit bestulen! Tänk inatt kom det en tjuv och stal något värdefullt ifrån mig, något som jag hade behövt  ha kvar. Så snälla lilla tjuven lämna tillbaka min timme!


Dagen idag har bara försvunnit, kommer inte riktigt på vad det är jag har gjort, vet att maken har varit i huset och hämtat grejer. Jo jag har ammat idag, flera gånger, hela tiden känns det som. Fattar inte att det får plats så mycke mat i den ungen fast det får det inte han kräker upp det igen, så trevlig är han ;)
Han är så go min lilla bebis :) Min stora bebis eller kille kanske man ska kalla honom har varit ute och lekt en massa idag och målat staketet med vatten, tänk att det kan vara så roligt :)

Imorgon är en ny veckan om ni nu inte visste de så är jag snäll och talar om det för er. Kommer åter igen bli en spännande vecka men massa nya möten.
På måndag har jag inget planerat.
På tisdag blir det picknick med fejjanmammorna.
På onsdag har jag heller inget inbokat.
På torsdag är det föräldragrupp på bvc.
Sen på fredag är det ÖF och det är jag som ska öppna :)
Tror nog denna veckan kommer gå fort som bara den och sen är det helg igen och då kan tiden få stå lite still.

1 kommentar:

  1. Härliga bananer! Och ja, jag vill också ha timmen tillbaka!

    SvaraRadera