onsdag 7 mars 2012

Blir inte alltid som man planerat.

Ikväll tänkte jag plocka iordning på glovet här hemma, som ni ser så är de nån som har lekt och då kan man behöva plocka undan en eller två saker så man inte trampar på dem. Tänkte ju så klart att han som har dragit fram allting skulle städa men han somnade i soffan så då blir det ju jag som får göra det. 

Men sen kom jag på att jag hade ont i fötterna och att det var flera år sedan jag tog ett fotbad. Det var ju en mycket bättre idé att bada fossningarna. Tyvärr så ser ju golvet fortfarande ut som på bilden ovan så nu kommer jag ju få ont i fötterna när jag ska försöka gå över golvet. Gissar på att jag kommer trampa på minst tre leksaker. Nä nu får jag ta tag i de här golvet, ska bara vänta på att det blir reklam först :)


Sen tror jag att våren är på gång på riktigt, det kliar i halsen nåt fördjävligt, brukar alltid tro att jag håller på att bli sjuk så här års men de är alltid allergi. Får väl se vad det är denna gången. :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar