söndag 4 mars 2012

Vad ska jag skriva om idag?

Det är verkligen tomt i huvet ikväll, det kanske finns de som tror att det alltid är tomt i mitt lilla huvud men där har de fel. Det rör sig ganska mycket i huvet på lilla mig i vanliga fall och många gånger så hinner jag inte med själv mellan de olika ämnena så ofta blir det väldigt fel. Men ikväll är det verkligen helt tomt, det står still mina små hjärngubbar har gått ut i strejk.
Undra just varför de strejkar? De har inte lämnat in några krav så jag har ingen som helst aning om vad det är jag ska göra för att få dem att börja jobba igen.

Hade ju tänkt att skriva ett intressant inlägg om nånting intressant så att ni skulle bli mer intresserade av min blogg men det gick åt pipsvängen med den saken ska jag ju ha klart för mig. Så varför håller jag då på med detta ordbajseri kanske ni undrar och undrar ni inte får ni reda på det i alla fall för jag är snäll ikväll. Jo om jag inte skulle göra ett inlägg idag (förutom "min lista") så skulle jag nog hoppa över fler och fler dagar när jag inte skriver och då blir det som med alla andra bloggar som jag har haft att jag slutar. I och för sig så kanske det inte skulle göra något om jag slutade blogga men för det mesta så tycker jag ju att det är roligt och då skulle de ju vara hemskt tråkigt om jag slutade bara för att min hjärna är lite lat så här på söndagskvällen.

Nä nu får det nog vara slut på det här meningslösa pladdrandet, vem vet kanske kommer gubbarna i hjärnan på att de vill jobba lite igen och då kommer det ett inlägg till ikväll annars så fortsätter den spännande listan imorgon :)

Måste ju ha en bild oxå för det är ju roligt :)



1 kommentar: