lördag 10 mars 2012

Melodifestivalen slut för i år

Rätt låt vann! Äntligen så kan jag säga det, vet inte när "min" låt vann senast. Jag har tyckt att Loreen har varit den bästaste hela tiden. Hör och häpna jag ringde till och med och rösta på hennes låt, hade jag röstat på nån annan låt hade det ju varit riktigt korkat, men det behöver jag kanske inte förklara.

Tror ni att jag kommer vakna upp pigg som en iller och frisk som en nötkärna imorron eller kommer halsen göra mer och och lungorna flyga ur kroppen så fort jag hostar, jäkligt obehagligt när man ska stoppa tillbaka dem hela tiden.

För att ni ska förstå hur sjuk jag är så kan jag meddela att jag åt tre, TRE godisbitar under hela mello och drack bara vatten till. Tog två panodil och en strepsils i halvlek och hostmedicin inför röstningen. Jag ville ha hostdämpande men de fick jag minsann inte, har för mycket slem som ska upp. Men jag vill inte ha upp det och jag vill inte hosta.

Rapport önskade precis min en trevlig kväll, tack eller nåt, kunde de inte sagt krya på dig istället, trevlig kväll tja om de menar godnatt så kan jag väl ha en trevlig kväll.
Nä ska försöka sova nu, imorgon börjar flyttpackningen på allvar. Nattinatti.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar