fredag 2 mars 2012

Dag 02 - Min första kärlek.

Den här fick vi i bröllopspresent och tycker att det bara skriker KÄRLEK om den, så den får inleda detta kärlekstema :)
Och vill ni veta var den är köpt eller vem som har köpt den så kan ni gå in här: Bliip.
Det beror på vad man menar med kärlek, nu tänker jag på kärlek som att jag är förälskad från topp till tå i någon. (Undra just hur man är förälskad i någon från topp till navel :) men jaja ska bli lite seriös igen) Att jag skulle kunna göra vad som helst för den personen. (Kommer inte räkna med familjen eller vännerna för där finns oxå en kärlek men väljer att skriva om kärleken när man är förälskad.)

När jag gick på mellanstadiet så hade jag en kille som jag var ihop med. Men jag vill inte kalla det för kärlek inte heller de som jag var "kär" i under högstadiet och gymnasiet, det bytte ju från lektion till lektion.

Så min första KÄRLEK måste vara min man, jag vet att det låter klyschigt men så är det. Det var inte förens jag träffade honom som jag insåg att jag är värd att älskas och det är först när man älskar sig själv som man kan älska någon annan och våga släppa någon annan in på livet.






1 kommentar: