tisdag 20 mars 2012

Dag 20 - Den här månaden

Mars månad, 31 dagar. Inte så många kan tyckas men det är bara dag 20 och det har hänt massor. Tror att mars 2012 kommer vara en av de månaderna som jag kommer komma ihåg länge. Jag har varit megaförkyld, har nog aldrig varit så förkyld någongång. Vi har flyttat in i kollektivet Gladan, maken har bytt jobb och äldsta sonen har sagt hejdå på sin gamla förskola och sagt hej till den nya (fast där börjar han inte förens 2april).

Det har varit aprilväder, fast det är mars... ur tid är leden eller hur det nu är man brukar säga.

En del märkliga saker har hänt denna månaden oxå, både jag och maken har köpt nya jeans :O Tänka sig att vi gjorde det samma månad, jag fick visseligen ett par av mina föräldrar Tack mamma och pappa. Men sen köpte jag ett par röda byssor själv oxå. J hittade två par jeans han oxå, vilken jäkla tur annars hade han haft hål i byxorna på nya jobbet, det hade ju varit pinsamt. Att han har haft hål i byxorna på det gamla jobbet har varit helt okej men inte på ett nytt jobb, nej, nej, nej det går inte för sig.


Det är en månad när det händer massor samtidigt som vi försöker ta dagen som den kommer :)

Förra året så var jag så här pysslig i mars :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar