onsdag 28 mars 2012

Dag 28 – Det här saknar jag

Känns som att det här inlägget skulle kunna bli ganska negativt och visst jag skulle kunna gnälla om alla tusen saker som jag saknar men vem sjutton vill läsa om de?
Och sen om jag skulle få det jag saknar så skulle jag ju genast sakna någonting annat.
För visst är väl så att gräset är grönare på andra sidan? ;)

Hur kan jag då få detta inlägget att bli ett positivt inlägg, och jag fattar inte varför jag inte tar chansen att få gnälla av mig ordentligt, det är ju inte så att jag inte gnäller annars menar jag.

Men just precis nu så saknar jag kaffe, rena kläder och min timme! (Jag har fortfarande inte kommit över att det är sommartid nu och att jag förlorade en timme i lördags, jag ska nog inte åka iväg på nån längre resa tänk hela resan skulle gå åt till att anpassa mig till den nya dygnsrytmen och sen hade jag fått ta två veckors semeter efter för att komma tillbaka till vanlig tid igen).
Detta är ju bara små saker att sakna men känner inte för att ha ett gråtkalas här på bloggen för det blir så jobbigt för att förklara för min 3åring som sitter jämte mig och kollar pingu.

Sen saknar jag att jag inte kan göra saker utan min bebis men om bara nåt år så kommer jag sakna att inte kunna göra allt med min bebis för då har jag ingen bebis så det saknar jag bara lite ibland, i smyg saknar jag det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar